Perełki z drugiej ręki

Tak jak wspomniałam w ostatnim wpisie, na blogu przybędą nowe kategorie. Pierwszą z nich będą moje perełki z second handu, a w dzisiejsz...

Tak jak wspomniałam w ostatnim wpisie, na blogu przybędą nowe kategorie. Pierwszą z nich będą moje perełki z second handu, a w dzisiejszym wpisie pokaże Wam moje ulubione swetry upolowane własnie w lumpeksie. Grube, ciepłe swetry to to co zdecydowanie lubię zimą. Odkąd pamiętam jestem okropnym zmarzluchem więc styl stylem ale wygoda przede wszystkim. Gruby, porządny sweter to często koszt ładnych paru złotych, a niestety połowa z nich w większości jest wykonana z samego akrylu.



Najbardziej jestem dumna z tych dwóch szarych zdobyczy, a to za sprawą cudownego składu. Golfik jest 100% kaszmirowy, a sweter w serek ma 40% kaszmiru i 60% jedwabiu. Wyobraźcie sobie ile by kosztowały w normalnym sklepie? Majątek! Wole nawet nie myśleć, a tymczasem cena każdego to 8 zł. Beżowy to mój oversizowy zwyklak. Gruby, długi, idealny na zimowe wieczory.


W mojej szafie kryje się jeszcze mnóstwo lumpeksowych perełek które z czasem trafią na bloga. A u Was jak jest z takimi zdobyczami? Lubicie szperać i później mieć satysfakcję z upolowania całkiem fajnej rzeczy? Koniecznie dajcie znać! :)


You Might Also Like

18 komentarze

  1. Bardzo ładne są te swetry :) golf mi się bardzo spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ! ❤️❤️❤️

    _____________________
    www.justynapolska.com
    fashion & Beauty

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla niektórych kupienie czegoś w lumpeksie jest powodem wyśmiewania się innych osób, a jednak okazuje się że możemy kupić tam dużo ślicznych rzeczy.
    Śliczne sweterki!
    http://zuuuzanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham SecondHandy! :)
    Sama mam kilka perełek w swojej szafie ^^
    Piękne są te sweterki, udało ci się faktycznie złowić prawdziwe perełki :)
    MÓJ BLOG-KLIK!❤
    Pozdrawiam ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sweterki! :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam rzeczy z drugiej ręki. Piękne sweterki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się swetry. W mojej szafie również jest pełno rzeczy z lumpeksu. Lubię takie rzeczy, ponieważ są oryginalne, a cena wielu z nich naprawdę nie przekracza 10 zł!
    Mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Największa satysfakcja, upolować coś fajnego za grosze!! :)

      Usuń
  8. ale świetne ;)

    pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również uwielbiam grube swetry, ale to prawda, że kupienie ich w sklepach to koszt 70/80zł, dlatego tak jak Ty szukam ich w sh. W sumie to nie tylko swetry :)
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię ciuchy z lumpeksów, czasem są tam takie perełki! W większość kupuję tam swetry, bo są dobre gatunkowo i tak jak twoje-bardzo tanie! :) Nie wiem czemu ludzie nadal mają uprzedzenia co do second handów.

    twirling-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście te uprzedzenia mijają i w second handach coraz większe kolejki :)

      Usuń
  11. świetne bo klasyczne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kaszmirowy sweterek jest sliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. za to uwielbiam SH, te perełki które można tam zdobyć za kilka złotych :D

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images