Kilkanaście miesięcy później

Kilkanaście miesięcy później witam Was ponownie. Tęskniliście? Ja bardzo. Blog w ten czas przeszedł zauważalny lifting, salon kosmetyczny wy...

Kilkanaście miesięcy później witam Was ponownie. Tęskniliście? Ja bardzo. Blog w ten czas przeszedł zauważalny lifting, salon kosmetyczny wyraźnie mu posłużył. Zmiany? Blog stanie się bardziej lifestylowy, znajdziecie tu wpisy nie tylko o modzie, ale również pokuszę się o rozpieszczenie Was w innych dziedzinach. Zakładając bloga tylko o modzie nałożyłam na siebie ograniczenie. W pewnym momencie miałam ochotę podzielić się z Wami innymi pomysłami a sztywne zasady które niestety sama nałożyłam nie pozwalały mi tego uczynić. Od dziś Lovely by Angie to miejsce gdzie mam nadzieje każdy znajdzie coś dla siebie. Strach ma wielkie oczy ale postaram się nie zawieść. Do zobaczenia w następnym poście!



You Might Also Like

4 komentarze

  1. A jak mnie kusi powrot do bloga :) powodzenia będę częstym odwiedzającym ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla chcącego nic trudnego, jeśli tylko kusi to czas zacząć :)

      Usuń
  2. Myślałam ze się nie doczekam kontynuacji !
    Jestem na tak !
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images