Moja mała metamorfoza

Trudno nie było zauważyć w poprzednim poście, że moje włosy uległy sporej metamorfozie. Co skłoniło mnie do tej decyzji? Farbowanie o...


Trudno nie było zauważyć w poprzednim poście, że moje włosy uległy sporej metamorfozie. Co skłoniło mnie do tej decyzji? Farbowanie oraz w późniejszym czasie ściągnięcie koloru kompletnie osłabiły moje włosy, stały się rozdwojone, sianowate i niesworne do ułożenia. Nie chciałam ponownie ich farbować bo to zwyczajnie mijało się z celem. Zapuściłam swoje włosy do okolic brody i nastało pytanie ,,Czy to już w tym momencie mam je obciąć?". Ostatni raz takie krótkie włosy miałam po Komunii Świętej, więc nie ukrywam opory były, ale jak brzmi stare porzekadło ,, Raz się żyję" i oto w ten sposób ubyło ok. 30 cm. 


Oprócz zwykłego obcięcia moje włosy poddałam również laminowaniu. Co to takiego? Dzięki firmie ESTEL POLAND, która wypuściła linię kosmetyków iNeo Crystal przeznaczone do profesjonalnego zabiegu pielęgnowania włosów, otrzymujemy efekt o którym szczerze powiedziawszy zawsze marzyłam. Włosy stają się elastyczne, o zwiększonej objętości i co najważniejsze bardzo zdrowo wyglądają. Dodatkowo pięknie lśnią a o problemie z rozczesywaniem możemy kompletnie zapomnieć. Jak przebiega taki zabieg i na czym dokładnie polega? 

1. W pierwszej kolejności nasze włosy są myte specjalnym szamponem przygotowującym do zabiegu. Szampon oczyszcza je z wszelkiego zanieczyszczenia, wcześniejszych odżywek, balsamów itp. 

2. Następnie na mokre włosy nakładany jest żel 3D. Po nałożeniu żelu i założeniu czepku, nasze włosy ogrzewane są za pomocą infranzonu przez ok. 15 minut.

3. Po 15 minutach ponownie nasze włosy są myte. Następnie nakładane jest specjalne serum oraz spryskiwane są dwu fazowym płynem utrwalającym. Na koniec standardowe suszenie z czesaniem i gotowe!

Efekt jest naprawdę zadowalający i utrzymuje się ok 3-4 tygodnie. Nie wiem jak Wy ale ja jestem zachwycona nową fryzurą i już nawet nie pamiętam moich długich włosów.
Miłego wieczoru! :) 











You Might Also Like

13 komentarze

  1. swietne włosy,ja zwróciłam uwagę na usta, boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie Ci w takiej fryzurze :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Really nice this hairstyle. He's fine. I discovered your blog on Instagram and I follow you. Hope your follow back! What do you think to follow us also in Bloglovin? Kisses from Italy,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz w tej nowej fryzurze .! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. identycznie obcielam wlosy jestem mega zadowolona mi ubylo 25cm :) ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz ślicznie, ja teraz zapuszczam masakra:):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie Ci w czerwonej pomadce!
    PS. Uwielbiam takie ścięcia włosów ! Naturalnie są proste, czy musisz je wygładzać przy użyciu prostownicy ?

    Pozdrawiam!
    Dominika
    MONDONNE.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z natury są niesforne i lekko kręcone ale idealne loki to nie są :) Dzięki laminowaniu jest o wiele lepiej a prostowanie ogranicza się do paru pasm włosów przy uszach :) Pozdrawiam!

      Usuń
  8. super w nich wyglądasz, chyba nawet lepiej niż w tych długich :D

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images