Wiosenna stylizacja

Witam! Po prawie miesięcznej przerwie w blogowaniu, przychodzę do Was z nowym postem. Powracam z pełni naładowanymi akumulatorami i g...


Witam!
Po prawie miesięcznej przerwie w blogowaniu, przychodzę do Was z nowym postem. Powracam z pełni naładowanymi akumulatorami i głową wypełnioną mnóstwem pomysłów. Na blogu rozwiną się nowe kategorie, co bardzo mnie cieszy. Na pierwszy ogień po takiej długiej przerwie idzie stylizacja. Do klasycznej białej koszuli i czarnych spodni dopasowałam ciemno niebieską kurteczkę, coś typu a'la płaszcz
, idealnie sprawdza się w taką pogodę. Wiosna wprawdzie dopiero za 7 dni ale temperatury na zewnątrz zdecydowanie nas rozpieszczają...
Co do obuwia postawiłam tutaj na białe adidasy, a jako dodatek mamy czarne okulary.
Pozdrawiam i życzę Wam miłego weekendu!





 Fot. Róża Wypyska

Płaszczyk: No name
Spodnie:: H&M
Koszula: H&M
Buty: Nike
Okulary: Vision Express




You Might Also Like

13 komentarze

  1. tez przyłączam się do powitania ;)
    a powrót po nieobecności - w świetnym stylu :) zdjęcia są fantastyczne! a Ty wyglądasz bardzo stylowo :)
    ja postawiłabym na bardziej eleganckie buty, ale te adidasy wcale się na Tobie z całością nie "gryzą" - wyszło bardzo wiosennie :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezuuuu jak ja Ci zazdroszczę nóg!!:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześwietny post i piękne zdjęcia. :)
    DODASZ KOMENTARZ? Będzie mi bardzo miło. ;)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powrót bardzo udany:):)
    Świetny zestaw:):)
    Pozdrawiam i czekam na więcej:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna elegancja :) mam nadzieje ze przerwy znikną na długo i zasypiesz nas interesującymi postami :D

    OdpowiedzUsuń
  6. super zestaw , naprawdę prześlicznie wyglądasz w tych okularkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na codzień są soczewki ale od czasu do czasu zakładam okulary :)

      Usuń
  7. Prosto, z klasą i przede wszystkim nie przekombinowanie :) Uwielbiam takie zestawy, wyglądasz świetnie :) Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba to połączenie
    http://natalia-marta-majka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja sportowo-elegancka! :)

    Jak by Cię interesowało pogłębianie indywidualnego stylu poprzez szycie i przerabianie ubrań, to zapraszam:
    http://paulijaszyje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images