White jacket

Hi! Za oknem zero śniegu, cieplutko, można powiedzieć, że prawie wiosennie. Taka pogoda idealnie sprzyja robieniu zdjęć w plenerze. W...


Hi!
Za oknem zero śniegu, cieplutko, można powiedzieć, że prawie wiosennie. Taka pogoda idealnie sprzyja robieniu zdjęć w plenerze. W dzisiejszej stylizacji postawiłam na białą kurteczkę z dużymi czarnymi guzikami. W tym roku mam dość noszenia standardowego czarnego płaszcza, zdecydowanie stawiam na kolor.

Kobaltowy płaszcz można zobaczyć TUTAJ, teraz przyszła pora na biały. Pozdrawiam cieplutko!

  


 

 

 

 









You Might Also Like

12 komentarze

  1. Hej ;) Świetna stylizacja ;)
    http://kromol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz niesamowite rysy twarzy! :) Modelka! I jakie ładne zdjęcia... Aż miło popatrzeć

    Obserwuję bloga! Buziaki! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz :) ależ ty jesteś piękna i fotogeniczna!!! podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz ;) Bardzo ładny blog, zapraszam do siebie w wolnej chwili ;)
    http://chmielublog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. love your jacket!
    great look
    x
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  6. Skomentowałam, ale skomentuję jeszcze raz bo ten płaszczyk masz cudowny. Fajnie wiedzieć, że mieszkasz tak blisko mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. trafiłam na Twój blog z FashionWalla, bo nie mogłam się powstrzymać - zachwyciłam się Twoją delikatnością i cudowną urodą :)
    i widzę, że na blogu jeszcze więcej eteryczności :)
    będę podglądać :)

    P.S. też lubię kolorowe płaszcz :) och, wszystkie lubię - przede wszystkim dwurzędowe!
    ale mój tryb życia sprawia, że kolorowe brudzą się w zastraszającym tempie.
    muszę jednak popracować nad współpracą z nimi, bo właśnie nabyłam rudy i chciałabym, żeby długo mi posłużył :)

    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images