Pink shirt

Hej kochani :) W dzisiejszym poście kolejna moja stylizacja. Tym razem troszkę więcej koloru. Różową oversizową koszulę upolowałam w SH...


Hej kochani :) W dzisiejszym poście kolejna moja stylizacja. Tym razem troszkę więcej koloru. Różową oversizową koszulę upolowałam w SH jakiś czas temu. Nietypowy wzór zdecydowanie zachęcił mnie do jej kupna. Tym razem postawiłam na troszkę więcej dodatków niż zwykle, bransoletka z charmsami i złota gumka idealnie uzupełniły całość...


 Zostawiam Was ze zdjęciami i życzę miłego wieczoru!






Fot. Róża Wypyska


You Might Also Like

10 komentarze

  1. ojej.. jestem tu po raz pierwszy i cudownie tu masz :)
    zdjęcia genialne!
    z przyjemnością zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula niesamowita! Świetnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Boska koszulka *.* Miłego dnia zakochanych, zapraszam do mnie ♥ http://kalkosiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna bluzka, świetny blog, obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. super stylizacja! <3 skąd jesteś ????

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany, ta kolorystyka jest idealna dla Ciebie! Otoczenia dookoła również. Przepiękne zdjęcia i na tych zdjęciach Twoja uroda jest na pierwszym planie. Zestaw jest tutaj o tyle ważny, że doskonale ją podkreśla!

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images