Beige sweater

Dzisiejsza stylizacja zrobiona na tle jeszcze dość srogiej zimy, ale podejrzewam, ze w najbliższym czasie zupełnie się to zmieni, bo dziś by...

Dzisiejsza stylizacja zrobiona na tle jeszcze dość srogiej zimy, ale podejrzewam, ze w najbliższym czasie zupełnie się to zmieni, bo dziś było 8 stopni na PLUSIE! Dla mnie rewelacja, słoneczko pięknie świeciło i aż człowiekowi chce się żyć. W dzisiejszej stylizacji główna rola przypadła grubemu sweterkowi. Na początku gdy go kupiłam przeszkadzały mi drewniane guziki ale z czasem nawet je polubiłam. Pozdrawiam cieplutko!






Fot. Róża Wypyska
                                                        

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Bardzo fajna stylizacja , mimo wiodącej prym czerni wyglądasz bardzo delikatnie , może to zasługa Twojej urody może klimatu na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia, choć ciemna stylizacja to i tak ładnie wyszłaś :)
    obs za obs? ja już obserwuje :)

    http://moncoin39.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna stylizacja:)
    pozdrawiam
    http://cheersmyheels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images