Patterned skirt

Dzisiejsza stylizacja dla odmiany w warunkach domowych. Tym razem postawiłam na krótką spódnicę w pstrokate wzory. Długo na nią polowałam a...

Dzisiejsza stylizacja dla odmiany w warunkach domowych. Tym razem postawiłam na krótką spódnicę w pstrokate wzory. Długo na nią polowałam aż w końcu zupełnym przypadkiem wpadła w moje ręce. Kolejnym elementem stylizacji który bez wątpienia przykuwa uwagę jest naszyjnik mojej mamy, staruszek liczy już sobie 23 lata ale jak widać nieźle się trzyma. Całośc dopełniłam czarną ramoneską. 
Pozdrawiam!





Bluzka: Butik
Ramoneska: Allegro
Spódnica: H&M
Buty: No Name

You Might Also Like

5 komentarze

  1. piękna masz figurę <3 a stylizacja cudowna !

    OdpowiedzUsuń
  2. 34 ja się nie wcisne ? No pewnie ze bedzie moja.

    Dobra stylowka

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie masz cudne ustaaa! Zakochałam się, dodaję do obserwowanych :D
    Buziaki
    http://www.fochacz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna jesteś kobieto !! :D i spódniczka ma fajny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images