Burgundy sweater

Hi! W dzisiejszym poście kolejna moja stylizacja. Na zewnątrz w końcu się wypogodziło, nawet słońce zagościło na niebie więc dzień idealn...

Hi!
W dzisiejszym poście kolejna moja stylizacja. Na zewnątrz w końcu się wypogodziło, nawet słońce zagościło na niebie więc dzień idealny na zdjęcia. Do rozkloszowanej spódniczki dobrze Wam znanej z sylwestrowej stylizacji dobrałam burgundowy sweter z pięknymi warkoczami. Całość dopełniłam białym kołnierzykiem na złotym łańcuszku, który upolowałam na wyprzedaży w Forever 21. Do tego czarne rajstopy, botki na wysokim obcasie i cała stylizacja prezentuje się bardzo kobieco.
Pozdrawiam!






Sweter: H&M
Spódnica: No Name
Kołnierz: Forever 21 
Buty: Altero

You Might Also Like

4 komentarze

  1. cudowna stylizacja, wszystko idealnie do siebie pasuje i całość tworzy cudowny klimat !

    OdpowiedzUsuń
  2. cudnie wyglądasz;)
    Obserwujemy:)?

    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze Ci w burgundzie! Fajny zestaw. Piękna okolica, zdecydowanie lepsze zdjęcia wychodzą w plenerze niż w mieszkaniu!

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images