Blue&Red

Hi! Było już casualowo i elegancko więc przyszła pora na totalny luz. Każdy od czasu do czasu ma ochotę wskoczyć w jeansy, bluzę oraz w...

Hi!

Było już casualowo i elegancko więc przyszła pora na totalny luz. Każdy od czasu do czasu ma ochotę wskoczyć w jeansy, bluzę oraz w trampki. Ja tym razem postawiłam na niebieską bluzę z adidasa, klasyczne jeansy i czerwone vansy. Nie mogłam zdecydować się do ostatniej chwili co do koloru trampek. Zawsze wybierałam te sprawdzone, zwyczajne kolory, czarne bądź białe, tym razem zdecydowałam się na nieco odważniejszy i zupełnie nie żałuję. Zostawiam Was ze zdjęciami :) Pozdrawiam!




Fot. Róża Wypyska

Bluza: Adidas
Bluzka: H&M
Spodnie: H&M
Trampki: Vans
Kuleczka: H&M


You Might Also Like

10 komentarze

  1. świetnie ! uwielbiam adidasowe bluzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygodny prosty zestaw, podoba mi się:) bardzo ciekawy blog, będę tutaj zaglądać:)
    www.pearismysize.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny look na spacer, rewelacyjny wisiorek.


    http://perfection-and-harmony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś przepiękna, powodzenia w blogowaniu
    pozdrawiam http://etiennette-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. strasznie wiosenne te zdjecia !

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne połącznie, wyglądasz super w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I would like to invite you on my 4th Giveaway partnered with dressale.com
    You could win $200 gift certificate.
    Just FOLLOW ME ON GFC (I will follow back)

    www.zelaldecoa.com

    Hugs,
    Zel

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images