Świąteczne stylizacje

W dzisiejszym poście przedstawiam Wam moje propozycje stylizacji na świąteczny okres. Zapewne każda z nas chce wyjątkowo wyglądać w ten cza...

W dzisiejszym poście przedstawiam Wam moje propozycje stylizacji na świąteczny okres. Zapewne każda z nas chce wyjątkowo wyglądać w ten czas, mam nadzieję, że podsunę Wam kilka pomysłów.

1.  Dla mnie elementy garderoby z motywami świątecznymi idealnie oddają klimat bożonarodzeniowy. Do tej stylizacji dobrałam również klasyczne czarne spodnie, sądzę, że każda z nas posiada takie w swojej garderobie, złoty zegarek, czarne botki i malutką torebeczkę.



2. Skórzane spodnie królują w tym sezonie dlatego śmiało można je założyć w świąteczny okres. Kardigan z cekinami od razu wpadł mi w oko więc musiałam umieścić go w tej propozycji. Do tego biała bluzka, wysokie botki, czarna kopertówka i stylizacja świąteczna gotowa. 



 3. Dla mnie zdecydowanie numer 1. Szpilki projektu Jessici Mercedes podbiły moje serce. Do tego piękna bluzka ze zdobieniami na rękawach i spódnica z wysokim stanem. Bomba!



4. Mała czarna - obowiązkowa sukienka każdej kobiety. Do stylizacji dobrałam również czarne szpilki, bordową torebkę i złoty naszyjnik. Prostota sama w sobie. 



You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images