Jeans+jeans? Why not?

Hi! Na dworze jak sami widzicie warunki do robienia zdjęć niezbyt sprzyjające, o mało człowieka nie porwie ale udało mi się złapać chwil...

Hi!
Na dworze jak sami widzicie warunki do robienia zdjęć niezbyt sprzyjające, o mało człowieka nie porwie ale udało mi się złapać chwilę,kiedy troszkę mniej wiało i przedstawiam Wam dzisiejszy post z kolejną stylizacją.Nigdy wcześniej nie sądziłam,że jeans+jeans może wyglądać dobrze, a jednak ostatnio to połączenie do mnie przemówiło i coraz bardziej mi się podoba.Do ciemniejszych spodni dobrałam jasną jeansową koszulę z lekkimi bufkami na ramionach a całość dopełniłam futrzaną kamizelką.W tej stylizacji odpuściłam sobie nadmiar dodatków, założyłam jedynie duży pierścionek.Zapraszam do obejrzenia zdjęć:




A z racji tego że dziś 6 grudnia i Mikołaj życzę Wam dużo prezentów.Myślę,że każdy w tym roku był grzeczny:)

Spodnie: H&M
Koszula: Troll
Kamizelka: H&M
Pierścionek: Forever 21
Buty: No Name

You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images