Christmas outfit

Święta, święta i po świętach. W dzisiejszym poście przedstawiam Wam moją stylizację z drugiego dnia świąt. Chciałam zachować klimat bożonar...

Święta, święta i po świętach. W dzisiejszym poście przedstawiam Wam moją stylizację z drugiego dnia świąt. Chciałam zachować klimat bożonarodzeniowy dlatego zdjęcia zrobiłam przy mojej malutkiej choince. Na takie ważne dni najczęściej wybieram dość elegancki strój. Biała koronkowa sukienka, czarne rajstopy oraz granatowy pasek z kokardką idealnie zgrały się w całość. Zapraszam do obejrzenia zdjęć :




Sukienka: Japan Style ( allegro )
Pasek: Reserved

You Might Also Like

5 komentarze

  1. ktoś tu jest na boso ;D
    pięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, jak znajdziesz chwilę czasu dodaj swoją stylizację u mnie na stronie modowej improwizuje.pl Pozdrawiam Daniel

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog, ciekawe motywy. Wygladasz extra! Moze zabrzmi szowinistycznie ale tak jest, masz mega sexi nogi a rajstopy jeszcze bardziej to podkreslaja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe zestawienie bieli z czernią. Wyglądasz ekstra, nic więcej nie potrzeba.

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images