Brown&White

Hi! W dzisiejszym poście chciałabym Wam przedstawić moją kolejną stylizację. Troszkę inna niż pozostałe,ponieważ tym razem postawiłam na el...

Hi!
W dzisiejszym poście chciałabym Wam przedstawić moją kolejną stylizację. Troszkę inna niż pozostałe,ponieważ tym razem postawiłam na elegancję. Do jasno brązowej rozkloszowanej sukienki, dobrałam biały żakiet, zdecydowanie MUST HAVE każdej kobiety. Takie jasne elementy zawsze rozświetlają naszą stylizacje,moim zdaniem dodają subtelności każdej kobiecie.Do sukienki dobrałam również wzorzyste rajstopy z GATTY, a całość dopełniłam paskiem z malutką beżową kokardką.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć.




Sukienka: No name
Marynarka: Forever 21
Pasek: Forever 21
Rajstopy: Gatta
Buty: No Name

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Podoba mi się :) !

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo elegancka i stonowana sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zaczynam przygodę z blogowaniem i wiem, że początki są trudne... Ale myślę, że Twój blog szybko odniesie sukces, bo stylizacje są świetne ;))
    Zapraszam: http://misschocolatee2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images