Black&Red&Gold

W dzisiejszym poście przedstawiam Wam kolejną moją stylizacje. Rozkloszowane spódnice w ostatnim czasie stały się absolutnym hitem, możemy ...

W dzisiejszym poście przedstawiam Wam kolejną moją stylizacje. Rozkloszowane spódnice w ostatnim czasie stały się absolutnym hitem, możemy je znaleźć w różnych sieciówkach w całym przekroju barw i materiału. Ja postawiłam na czarną eko skórkę, która moim zdaniem jest uniwersalna i świetnie będzie wyglądać w każdej stylizacji. Oprócz spódnicy ubrałam czerwoną koszulę w kratę. Tak jak wspominałam we wcześniejszych postach krata w każdej postaci to zdecydowany MUST HAVE tego sezonu. Całą stylizację dopełniłam złotym naszyjnikiem z listkami. Zapraszam do obejrzenia zdjęć:




Spódnica: No Name
Koszula: H&M
Naszyjnik: Forever 21
Buty: No Name

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Uwielbiam takie stylizacje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw , wyglądasz mega :) obserwuję bloga i zapraszam do oobserwaci mojeo jeśli ci się spodoba :) pozdrawiam http://justifashion.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images