Denim jacket

Hej! W dzisiejszym wpisie chciałabym Wam przedstawić kolejną moją stylizacje. Na dworze jeszcze całkiem nie zagościła sroga zima więc mam...

Hej!
W dzisiejszym wpisie chciałabym Wam przedstawić kolejną moją stylizacje. Na dworze jeszcze całkiem nie zagościła sroga zima więc mam możliwość sfotografowania mojej całej stylizacji bez płaszcza bądź też innego okrycia wierzchniego. Do czarnych spodni z H&M dobrałam brązową bluzkę, jeansową katankę a całość dopełniłam złotym naszyjnikiem z listkami.Mam nadzieję,że podoba Wam się taka forma moich stylizacji i z dnia na dzień będzie Was tu coraz więcej.Dziękuje za dotychczas ponad 700 wejść od niecałego tygodnia.Jesteście wspaniali.




Spodnie: H&M
Bluzka: Forever 21
Katana: Terranova
Naszyjnik:Forever 21
Buty: No Name

You Might Also Like

2 komentarze

Flickr Images